spinracing

blogavatar

Mindenkit nehezen érint a koronavírus miatti kényszerű bezártság. Szeretnék segíteni, annak, aki teheti, hogy otthonában tekerjen, amíg nem enyhül a helyzet.

Utolsó kommentek

Spinracing edzés #5

Egy újabb óra, kicsit más jellegő zenével. Maradj otthon - maradj mozgásban.

Kitartást és jó tekerést!!!

Tovább

Spinracing otthon #3 - Hard racer, a haladó edzés

Sziasztok

Ez az edzés inkább a haladóbb spinnereknek készült. A feladatok összeállításokor a gyorsaság, erő és az állóképesség párhuzamos fejlesztését tűztem ki célul. Ha ezt az órát választod, kérlek az alábbiakra ügyelj:

Csak olyan tempót tekerj ki, amit biztonságosnak érzel. Fontos, hogy a sprinteket a maximális erőbedobással végezd, de ügyelj, hogy mindig legyen megfelelő mennyiségű ellenállás. Azt kell érezned, hogy folyamatosan uralod a bringát. 

Ez az edzés kellőképp leszívja a szervezet szénhidrát raktárait, így fontos, hogy ne végezz ilyen intenzitású edzést éhgyomorra. Az óra első felében lévő blokk egy hosszabb folyamatos terhelést jelent, ahol kritikus a maximális intenzitás. Erre csak szénhidrát felhasználásával leszel képes. 

Egy ilyen edzés hatása a tekerést követő pihenés alatt fog jelentkezni. Miután leszálltál a bringáról fogyassz körülbelül 50g szénhidrátot (lehetőleg 20 percen belül). Ez fontos, mert a szervezet vissza akarja majd tölteni magát, és ha megvonod az energia bevitelét, akkor azt a tested a fehérje (izom) lebontásával fogja ezt megtenni. 

Miután(!) túl vagy a szénhidrát pótlásán, ajánlott a fehérje bevitel, majd egy kiadós pihenés. A tested ekkor fog tudni nekiállni regenerálni, majd építkezni (fejlődni). 

Jó tekerést!!! A visszajelzéseket szívesen fogadom.

Tovább

Spinracing otthon #2

Sziasztok!

Fogadjátok szeretettel új edzésemet. Jó tekerést!

Tovább